Co to je? K čemu to slouží?
Zásilkovna jako výběr dopravy u českých zákazníků v posledních letech dominuje. Dle dat České ecommerce v roce 2023 je Zásilkovna využívána 42 % zákazníků na tuzemském trhu. Co je na Zásilkovně unikátní je to, že se snaží komunikovat především svoje IT dovednosti, samozřejmě těsně před svými logistickými dovednostmi. Díky tomuto přístupu poskytuje svým zákazníkům/majitelům e-shopů velmi přehledné a jednoduché rozhraní, ve kterém lze sledovat jednotlivé zásilky - kdy byly zadány do Zásilkovny, detaily dopravy jednotlivých zásilek apod.
Jak to funguje v Cleveru
Integrace Zásilkovny do našeho chytrého e-shopu Clevero je snadná. V rozhraní Zásilkovny si vygenerujte API klíč, který zkopírujete do administrace Clevera a vyplníte název vašeho e-shopu. Zde prosím pozor - jméno musí být přesně vyplněno.
Jak to pomáhá - největší přínosy této integrace
Po zkopírování API klíče máte integraci Zásilkovny hotovou. Nemusíte složitě vyplňovat podací místa, implementovat mapu České republiky s těmito podacími místy, aktuální dostupnost jednotlivých míst - to vše jsme za vás vyřešili. Cenovou politiku nastavujete v administraci - můžete si nastavit rozdílnou výši ceny dopravy dle ceny objednávky, omezit dostupnost dopravy celkovou hmotností produktů v objednávce, velikostí balíku nebo dopravu nabízet zdarma v rámci časově omezené marketingové kampaně.
Máte zájem? Vydejme se na společnou cestu za lepšími čísly. Obraťte se na nás ještě dnes v přiloženém formuláři níže.
Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!
Váš tým Clevero
Technická podpora chytrého řešení Clevero
Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00
597 317 061, podpora@poski.com