Responzivní design
RESPONZIVNÍ DESIGN
58 % Čechů používá chytrý telefon, 26 % tablet. O 5 až 20 % stoupá míra konverzí u e-shopů s responzivním designem. To jsou reálná data, která mluví jednoznačně ve prospěch tohoto řešení.
Responzivní design je takový způsob zobrazování stránek či e-shopu, jenž optimalizuje prohlížený obsah pro dané zařízení. Mobilní uživatelé si tak mohou objednat produkt či přečíst jeho popisek rychleji a pohodlněji. Výsledkem jsou pochopitelně vyšší prodeje i větší spokojenost zákazníků.
Vzhledem k rostoucí popularitě smartphonů a tabletů i faktu, že přibližně 40 % návštěvníků opouští web, který se nenačte do 3 sekund, je responzivní vzhled jasná volba pro každého internetového obchodníka.
A dodejme, že ve hře je také SEO – mobilním návštěvníkům totiž Google přednostně nabízí ty weby, jež responzivním designem disponují.
Přeskočte konkurenci a objednejte si e-shop Clevero s responzivním designem už nyní!