Co to je? K čemu to slouží?
Základem jakéhokoliv úspěšného a dlouhodobého podnikání je pořádek v účetnictví. Abychom vám to co možná nejvíce usnadnili, připravili jsme si pro vás napojení chytrého e-shopu Clevera na ekonomický systém Premier.
Jak to funguje v Cleveru
Pro účely Clevera to funguje tím způsobem, že server Premieru využívá http protokol pro přenos XML dat. Komunikace probíhá na principu klientova zaslaného požadavku na server Premieru, který požadavek zpracuje a zašle zpětnou odpověď. Evidenci účetnictví lze mít v Clevero v rámci různých typů napojení. K tomu je potřeba veřejná adresa a server Premieru, přičemž server pak musí běžet nepřetržitě.
Jak to pomáhá - největší přínosy této integrace
Napojení na ekonomický systém Premier vám pomůže zejména ke zvýšení produktivity práce, veškeré potřebné podklady pro účetní zvládne během pár chvil a vy se tak nemusíte trápit s úmornou byrokracií. Díky tomuto propojení si budete moct spravovat data do jednoho místa/systému, automaticky si zobrazovat skladové dostupnosti zboží - a včas se předzásobit. Na Premier si můžete napojit také více e-shopů a řešit skladové zásobování v rámci jednoho rozhraní. Clevero dokáže napojit na Premier veškeré kategorie, produkty, dostupnosti na skladě, objednávky a jednotlivé informace o objednávkách pro účely účetnictví.
Máte zájem? Vydejme se na společnou cestu za lepšími čísly. Obraťte se na nás ještě dnes v přiloženém formuláři níže.
Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!
Váš tým Clevero
Technická podpora chytrého řešení Clevero
Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00
597 317 061, podpora@poski.com